Over ons

Met een deskundig en enthousiast team bieden wij onze huurders een juiste combinatie van diensten aan. Klantcontact is voor ons van groot belang en maakt een behoorlijk deel van onze werkzaamheden uit. Vanaf de eerste afspraak tot de daadwerkelijke uitvoering van het vastgoedbeheer of parkmanagement is het onze verantwoordelijkheid om te zorgen dat het hele proces efficiënt en snel verloopt. We hebben intensief contact met onderhoudspartijen en service verlenende bedrijven om te zorgen dat afspraken ook daadwerkelijk worden nagekomen. De financiële en administratieve verwerking van huurovereenkomsten, onderhoudscontracten etc, is een belangrijk aspect van onze werkzaamheden.  

Julia de Pagter

Functie: Adjunct-directeur

Inmiddels ben ik 20 jaar werkzaam in het vastgoedbeheer. Opgegroeid met een bouw- en ontwikkelingsbedrijf ben ik na opleidingen werkzaam geweest bij een internationale vastgoedbeheerder en daarna binnen het familiebedrijf waar ik onder andere het eigen vastgoed beheerde. De vastgoedportefeuille is door de jaren heen gegroeid en inmiddels wordt door DPB Consult het beheer gevoerd voor diverse eigen kantoor-, bedrijfs- en winkelpanden en woningen als ook voor externe opdrachtgevers het parkmanagement. Vanuit mijn functie ben ik verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken binnen DPB Consult en onderhoud ik contacten met diverse partijen en opdrachtgevers. De diversiteit aan werkzaamheden en contacten maakt het een boeiende functie waarvoor ik me dagelijks met plezier inzet.

Anne Klingeman

Functie: commercieel medewerkster

Na jarenlang werkzaam te zijn geweest in het bankwezen ben ik begin 2003 terechtgekomen in de wereld van de bouw. Al gauw merkte ik hoe leuk het is om hierin werkzaam te zijn, het hele proces van ontwikkelen, bouwen en uiteindelijk opleveren heeft mijn enthousiasme alleen maar versterkt. Sinds december 2013 ben ik werkzaam bij DPB Consult. Hoe leuk is het nu om in een klein en enthousiast team er voor te zorgen dat het beheer van ons vastgoed en parkmanagement zo efficiënt mogelijk verloopt. Het contact met onze huurders, makelaars en onderaannemers zorgt ervoor dat ik iedere dag met veel plezier naar mijn werk ga. Geen dag is hetzelfde.

Annemarie Verbaas

Functie: commercieel medewerkster

Vanaf 2006 ben ik werkzaam geweest bij een bouwbedrijf op de afdeling kopersbegeleiding. Daar heb ik de processen van nieuwbouwwoningen van dichtbij meegemaakt en heb daar bouwkundige kennis opgedaan. In 2012 heb ik de overstap gemaakt naar DPB Consult om vastgoed te beheren. De opgedane kennis komt hierbij goed van pas. Tijdens mijn werk heb ik veel te maken met onderhoudspartijen die het reguliere onderhoud aan het vastgoed voor ons uitvoeren, maar ook snel acteren als er storingen of schades worden gemeld. Inmiddels hebben we veel goede onderhoudspartijen waar wij dan een beroep op doen om onze panden in goede conditie te houden. Naast de contacten met zowel onderaannemers als huurders verzorg ik ook de facturatie. Omdat het een klein team is, zijn we onderling van elkaars werkzaamheden op de hoogte en zorgt het ervoor dat het een leuke afwisselende baan is.